Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Coloured path in to darkness
Collapse
X
-
Coloured path in to darkness
Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
MIJN WEBSITELabels: Geen
-
-
Re: Coloured path in to darkness
Heerlijk beeld! Mag zo bij mij aan de muur hoor.Touch the Earth...Gently
www.passionsenfrance.com
-
heel mooi gedaan Jos....had er onlangs ook zo eentje..al goed dat ik dit in de vuilbak gekieperd heb want dit zou vrij belachelijk gestaan hebben nu ik die van jou zie.
doet me plezier jou ook hier te zien want het is en blijft hier toch een beperkt clubje abstractelingen ;-)
Comment
-
Bedankt voor de reacties.
Oorspronkelijk geplaatst door shantiguru Bekijk berichtdoet me plezier jou ook hier te zien want het is en blijft hier toch een beperkt clubje abstractelingen ;-)
Maar blijf toch nog altijd meer natuur en landschap fotograferen hoor, maar dit is zeker leuk om zo af en toe eens te proberen.
Moet wel zeggen dat mensen als bijvoorbeeld Gilcleas en jij me veel inspireren, er zitten hier af en toe echt pareltjes tussen in dit onderdeel.Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
MIJN WEBSITE
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jos82 Bekijk berichtBedankt voor de reacties.
Ga proberen ook af en toe iets meer deze richting op te gaan.....
voor je het weet ben je een verslaafde zoals ik ;-)
ga ook nog wel landschappen doen hoor maar momenteel vind ik meer genoegen in dit.
Moet wel zeggen dat mensen als bijvoorbeeld Gilcleas en jij me veel inspireren, er zitten hier af en toe echt pareltjes tussen in dit onderdeel.
Comment
-
-
Heel mooi...de diepte in je foto...de kleurtjes..en de symmetrie!
Gr Pascale
Comment
-
Iedereen bedankt voor alle toffe reacties.Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
MIJN WEBSITE
Comment
-
Comment