Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
M.a.s.
Collapse
X
-
Labels: Geen
-
-
Re: M.a.s.
Bedankt om mijn initialen in je titel te gebruiken!
Strak en toch sierlijk!Touch the Earth...Gently
www.passionsenfrance.com
-
Oorspronkelijk geplaatst door gilclaes Bekijk berichtGeweldige uitsnede en kleurkeuze.
ik zou ook die kleine speculars eruit gecloned hebben.My Website : http://www.ineedair.org
Music / Painting / Motion Graphics / Image
Flickr : https://www.flickr.com/photos/34547181@N00/
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gilclaes Bekijk berichtGeweldige uitsnede en kleurkeuze.
Heb er geen ervaring mee tenzij (heel klein) beetje in Lightroom.
Comment
-
Prachtige plaat waar je blijft naar kijken; compositie, vlakken, kleuren, licht... het werkt allemaal samen!BD0681BE -
Life is like a camera. Just focus on what’s important, capture the good times, develop from the negatives, and if things don’t turn out – take another shot. - Unknown
Comment
-
-
@ineedair: update zonder de speculars...vond die echter wel een zekere speelsheid geven aan het strakke beeld.
@wasbeer: er is idd heel wat aan veranderd..glas heeft een licht paarse kleur met minieme rode accenten(origineel is het kleurloos), extra schaduw op links toegevoegd om meer diepte te krijgen, zowel op het glas als op de muur en vloer.
de rand vd muur aan de binnenzijde slagschaduw meegegeven om ook hier diepte te krijgen.Last edited by shantiguru; 1 september 2013, 07:55.
Comment
-
Laat ik nu maar je eerste de beste vinden hoor!Touch the Earth...Gently
www.passionsenfrance.com
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door shantiguru Bekijk bericht
@wasbeer: er is idd heel wat aan veranderd..glas heeft een licht paarse kleur met minieme rode accenten(origineel is het kleurloos), extra schaduw op links toegevoegd om meer diepte te krijgen, zowel op het glas als op de muur en vloer.
de rand vd muur aan de binnenzijde slagschaduw meegegeven om ook hier diepte te krijgen.
Comment
-
-
update is strak, staat ie op zijn kop?
Comment
-
=bleuspics;3966245...... staat ie op zijn kop?
goed gezienLast edited by Red Falcon; 8 september 2013, 08:28.
Comment
-
Klasseplaat dit...Kleuren, lijnen echt super.
Voorkeur voor de update.Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
MIJN WEBSITE
Comment
Comment