Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
De muurslang
Collapse
X
-
-
Re: De muurslang
Oorspronkelijk geplaatst door doudeke Bekijk berichtGil, ik wil u danken. Voor de vele schoonheid die u hier zo vaak laat zien, en
waar ik meestal straal aan voorbijloop. Dit doet me aan een dokter denken,
en een schoon maar veel te jong ziek mens.
Ik ben blij dat ik anderen kan laten meegenieten van al het moois dat rondom ons (aan onze ogen) voorbij komt.
Mijn vrouw heb ik ook leren kijken en genieten samen met mij en geregeld wijst ze me nu op mogelijke onderwerpen die er aankomen... want ze dartelt meestal een eindje voor mij op want ze is soms erg verlegen in mijn buurt omdat er heel wat mensen zijn 'en passant' die mij voor gek verklaren en soms zelfs blijven staan met blikken die dikke boekdelen spreken...
Wat die passanten niet weten is het feit 'hoe' ik de dingen bekijk en benader... maar ik heb het snel afgeleerd uitleg te verschaffen en zeker foto's op mijn camera te tonen zoals deze foto... want ze zijn bekwaam om een psychiatrische instelling op te bellen... met de mededeling... er zit er hier eentje barsten in een muur te fotograferen... behoort dat niet in jullie lijst van tekenen van zwak- of krnakzinnigheid... met opzet fout gespeld... ;-)
Groet.
gilLast edited by gilclaes; 24 juni 2013, 22:22.
Comment
-
Knap gezien en ik wou dat ik ook zo'n vrouw had die begrijpt waarom ik dit soort foto's mooi vind.
Groetjes Johan
Comment
-
Je hebt ondertussen niet alleen je vrouw leren kijken, maar ondertussen waarschijnlijk ook al veel BD-ers waaronder ikzelf. Ik vind het super dat je van zo eenvoudige dingen zulke prachtige kunstwerken kan maken. Ook deze vind ik weer meer dan geslaagd en ook de kleur vind ik zo mooi. Alé, tis weer helemaal top hoor Gil.Canon 5D mark III - EF 17-40mm F4.0 L - EF 24-105mm F4.0 L & Sony SLT A55V - Tamron Macro 90mm F2.8
www.myriamvos.jalbum.net of facebook
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Vossie Bekijk berichtJe hebt ondertussen niet alleen je vrouw leren kijken, maar ondertussen waarschijnlijk ook al veel BD-ers waaronder ikzelf. Ik vind het super dat je van zo eenvoudige dingen zulke prachtige kunstwerken kan maken. Ook deze vind ik weer meer dan geslaagd en ook de kleur vind ik zo mooi. Alé, tis weer helemaal top hoor Gil.Oorspronkelijk geplaatst door perman Bekijk berichtWeerom een echte Gils.
Waar elkeen straal voorbijloopt, daar maak jij kunst van.
Proiciat.
Ik zou er enkel nog een 'dank u' aan toevoegen en een werkwoord aan u wijden: observleren.
Gr, V.http://www.catchlight.be
Like mijn page, als je iets aan mijn commentaar hebt/had.
https://www.facebook.com/CatchlightPhotographyBelgium
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door VincentBxl Bekijk berichtDat omschrijft nu eens perfect wat ik al een tijd 'voel' maar niet kon verwoorden.
Ik zou er enkel nog een 'dank u' aan toevoegen en een werkwoord aan u wijden: observleren.
Gr, V.
Groet.
Gil
Comment
-
Als Rik De Saedeleer nog zou leven dan zou hij het uitschreeuwen: "Daar is em, ... daar is em, ... daar is em!!!"
En inderdaad daar is em weer.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jr52 Bekijk berichtAls Rik De Saedeleer nog zou leven dan zou hij het uitschreeuwen: "Daar is em, ... daar is em, ... daar is em!!!"
En inderdaad daar is em weer.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Vossie Bekijk berichtJe hebt ondertussen niet alleen je vrouw leren kijken, maar ondertussen waarschijnlijk ook al veel BD-ers waaronder ikzelf. Ik vind het super dat je van zo eenvoudige dingen zulke prachtige kunstwerken kan maken. Ook deze vind ik weer meer dan geslaagd en ook de kleur vind ik zo mooi. Alé, tis weer helemaal top hoor Gil.
Comment
-
Weer een prachtige plaat - verdiende HoF trouwens
Comment
-
Comment