Bedankt om te kijken.
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
fragile
Collapse
X
-
-
Re: fragile
tis een mooie Moniq.
grt,bouk.wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290
Comment
-
-
@shantiguru en tullep:
Deze bloem in niet in een studio gefotografeerd, maar in de natuur.
De Bg is dus ook puur natuur met een beetje bewerking.
Thx voor de comments.
groetjes
moniqgroetjes, moniq (BD1321BE)
A picture paints a thousand words
Comment
-
mooie foto, ik hou van dit soort dingen!
1 mugje ziften...
je hebt daar een meeldraadje dat wit is, maar rond dat meeldraadje is het roos...
het valt niet hard op maar het wist wel men aandacht te trekken, toen ik langer naar je foto aan het zien was!þú söngst til mín, svo hljótt... "ég þakka þér þá von sem þú gafst mér"
Freelance bedrijfsfotograaf
klikerdeklik hier voor mijn website!
Comment
-
@ appelboom
Op de originele foto zijn de meeldraden wit, dat roos is de weerkaatsing van de bloemblaadjes, denk ik.
Ik heb het hart van de bloem, via een masker, er een beetje terug doorgehaald, vandaar.
Bedankt voor je reactie.
groetjes
moniqLast edited by moniq; 27 maart 2013, 16:52.groetjes, moniq (BD1321BE)
A picture paints a thousand words
Comment
-
Ik vind het mooi zoals die is...de achtergrond vormt één geheel met die bloem....het is nu alsof dat de bloem los wilt komen ...vrij wilt zijn....en haar eigen leven leiden...heel mooi Moniq!
Gr Pascale
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door tantine Bekijk berichtIk vind het mooi zoals die is...de achtergrond vormt één geheel met die bloem....het is nu alsof dat de bloem los wilt komen ...vrij wilt zijn....en haar eigen leven leiden...heel mooi Moniq!
Gr Pascale
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door tantine Bekijk berichtIk vind het mooi zoals die is...de achtergrond vormt één geheel met die bloem....het is nu alsof dat de bloem los wilt komen ...vrij wilt zijn....en haar eigen leven leiden...heel mooi Moniq!
Gr Pascale
Oorspronkelijk geplaatst door schoonSpikke Bekijk berichtWel jullie zijn allemaal zeer fragile vrouwelijke bders hoor..daar kunnen nog vele mannen een puntje aan zuigen.
Knappe plaat weeral met veel oog voor detail.
Maar dat ze DE meesters zijn in het fotograferen van bloemen dat bewijzen ze elke dag, een vrouw ziet nu eenmaal graag bloemen.
Dit is voor mij een meesterwerkje!
(En ik moet hier meer komen kijken, dat staat nu vast.)
Sony A7II + Loxia f/2 50mm +Vario Tessar FE f/4 16-35mm + Tamron 70 - 300mm
Fujifilm X-T4 +| Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | X-E2s.
Comment
Comment