Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Als "te gewoontjes" opbouwend is doe ik daar graag aan mee maar ik vind dat ie net boven het "gewoontjes" uitsteekt. Zou deze op dezelfde manier presenteren, incluis de andere sneeuwplukjes omdat het de foto wat dynamiek meegeeft
Daar heb ik wat aan. Bedankt voor de reacties. Denk dat dit zo een foto is waar je van houdt of net niet...
@ antoinette, dit is toch ongeveer het scherpste wat ik er kon uithalen. Nam ik een kleiner diafragma, had je die mooie egale achtergrond niet meer... volgens mij is enkel dat hele onderste 'druppeltje' niet perfect scherp maar ik vond het niet storen. Maar ik waardeer ieders mening.
heeft wel iets; lijken wel eilandjes.
persoonlijk zou ik wat sneeuw links boven en links zijkant weghalen...bevatten weinig structuur (mss moet je dan een klein beetje je uitsnede aanpassen)
Comment