Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Logische vraag, Patric: links, net buiten beeld, stond een lelijke standaard van een spotlight
De stoelen zelf staan ook niet netjes opgelijnd t.o.v. het motief op de muur. En op een UNESCO Werelderfgoed-site mag je niet zomaar een en ander verschuiven...
Ik heb nog gekeken om de foto rechts bij te snijden, en ze dus minder rechthoekig te maken. Maar dat leverde mij geen mooi alternatief op.
Trouwens: naar mijn gevoel zoek je ofwel een (haast perfecte) symmetrie, ofwel blijf je ervan weg. De kerk mag ook wel eens weg van het midden staan!
Een fijne opmerkelijke foto. Een foto die duizend woorden kan vervangen. Eenvoudig ? Niet als je de inhoud gaat bepalen en ik ben dan zo één van die snullen die dat doet
Goed gezien en verteld
Comment