Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Het station en de iconische raket. Al veel gezien....maar ge zou zot moeten zijn om het niet zelf is te trekken natuurlijk. Denk dat ik hem net niet helder genoeg vind.
Al staat de raket op een volgens de regeltjes "sterke lijn", toch heb ik hier zo het gevoel dat het beeld niet in evenwicht is
ik ben het daar mee eens.
het is moeilijk uit te maken, maar ik vermoed dat de afmeting van de raket tov de foto te klein is, en daarom onvoldoende tegengewicht geeft. meer inzoomen, het blijft wel een minimalistische opstelling en dat is niet simpel om daar kracht in te steken. daarom moet de raket inderdaad een pak groter. Op de regeltjes zou ik niet afgaan, abstrageren helpt veel meer (abstracte schilderkunst is mijn inziens de beste leerschool voor compo).
Comment