Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Ken je onze belgiumdigital.comFacebook groep al? Dé plaats voor foto's, feedback en aankondigingen!
mooi van toning
heb daar ook al diverse keren gestaan en foto's gemaakt, die buildings op de L.O. storen mij (maar das echt persoonlijk keuze hé)
persoonlijk vind ik het spijtig van die buildings in de achtergrond
Mooi beeld vooral qua kleurtoon, al zou ik er recht iets (achterkant wit camionetje?) afgehaald hebben; waarschijnlijk ook weg te werken door de typische lensvervorming van een breedhoek wat te corrigeren.
Mooi beeld vooral qua kleurtoon, al zou ik er recht iets (achterkant wit camionetje?) afgehaald hebben; waarschijnlijk ook weg te werken door de typische lensvervorming van een breedhoek wat te corrigeren.
Ik moet LesC hier volgen Hilde ... camionetje zou ik zeker weg doen en de doorgezakte horizon toch even rechter proberen te krijgen ;
Nikon D700 & D4 met redelijk wat glaswerk in de tas + Panasonic Lumix FZ 150
Daar staan ze, alsof ze stuk voor stuk een vervolg in de Robocop films voor
hun rekening hebben genomen. Oud, krakkemikkig, maar nog altijd sterk en
nog altijd tot veel in staat. Robuuste foto.
Comment