Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Deze foto heb ik gemaakt in december, dus te vroeg voor de challenge.
Ik ben afkomstig uit Merksplas, de inwoners van die gemeente worden ook wel "spetsers" genoemd...
Chique dinges! Maar inderdaad te vroeg. Gek dat bepaald andere deelnemers aan de januari 2013 Challenge een dergelijk onderwerp hadden. Dit had het ook zeker ver geschopt.
Dat zal een serieuze plek op de vloer geweest zijn
Mooie en verzorgde foto, zowel het onderwerp als de achtergrond.
Perfect getimed ook.
Er stond een opvangbak (deksel van een grote stapelbox) onder om het water met voedingskleurstof op te vangen, zodat ik het kon "recycleren".
Met de timing moet je geluk hebben, de camera (5D MKIII) maakte zoveel mogelijk foto's per seconde terwijl ik het gekleurde water in het glas goot (de afstandsbediening met draad in de ene hand, en de karaf in de andere).
Het enige dat je moet doen is stevig doorgieten, in het begin was ik te voorzichtig, en dan kreeg ik niet het gewenste effect.
Ik gebruik altijd een Medion pc met Logitech toetsenbord en muis, en alles wordt via een Sagem modem langs het netwerk van Belgacom (Scarlet) doorgestuurd.
(Om maar te zeggen dat ik die melding "sent from my..." ook overbodige informatie vind.)
Comment