Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
VZW-leden: Je vindt hier de uitnodiging voor de (online) Algemene Vergadering op 28 december 2024.
Geen idee wat het is, maar ik vind het beeld erg mooi
was ook de bedoeling dat je niet direct weet wat het is .
maar het is iets waar duizende mensen per dag aan voorbij lopen
en al vele malen is gefotografeerd . ik probeer het te brengen zoals het nog nooit gebracht is .
dat is de uitdaging . En de toeschouwer zijn verbeelding te laten belopen .
ben benieuwd wat de belgium digitallers hun verbeelding is .En wat voor gevoel het losmaakt , als je dit beeld bekijkt.
Ik vind het artistiek in orde. De kleurencompositie en de warmte die ervan uitgaat, de vlakverdeling, het mysterieuze...
Mijn eerste idee is dat dit een uitstekende gevel van een gebouw is, maar misschien kom ik tot ander voorstel na een wandeling in mijn stad met de blik vooral naar boven gericht...
Hopelijk komt hier nog wat reactie en tot slot een ontsluiering.. Spannend!
Gr,
JM
Een soort (fietsen?)- hok aan Park Spoor Noord ter hoogte van de Dambruggestraat/Viaduct Dam in Antwerpen!
Ik ben van het Gentse en kom zelden in Antwerpen en wist al helemaal niet van het bestaan van dat park af...
Met Google en streetview echter...
Ik krijg direct het gevoel zo van in een oude film. Dat ik een klein ventje (ben nochtans een vrouw) ben, die blijft stilstaan en de lucht inkijkt
naar zijn toekomst, die grootse plannen durft aangaan. En terwijl rennen mensen gewoon voorbij. 't Is een donkere sfeer maar in 't ventje zijn kopje
is het allemaal ok. Hij gaat de wereld veranderen.
Mooi beeld hoor! I like it!
facebook
Je ogen zijn de lamp van je ziel, en je hart hoort een van de parels van je geluk te zijn. Jill.
Comment