Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Blue cave

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Blue cave

Oorspronkelijk geplaatst door Dama Bekijk bericht
    Bedankt voor de reacties

Fox Glacier (New Zealand) zit vol met grotten en spleten in en onder de gletsjer.

Door smalle spleten heb ik me in deze grot gewrongen. Ik moest zelfs mijn fotorugzak achterlaten omdat ik er anders niet door kon.

Mijn statief had ik wel mee maar het was foefelen omdat ik me op glad ijs bevond. Ikzelf had spikes om de schoenen gebonden.

Echt wonderbaarlijk hoe die blauwe schijn in de ijsrotsen tevoorschijn komt.

Om op de gletsjer te komen had ik een helicopter nodig - dat alleen al was een unieke ervaring.
    Na de landing op de gletsjer hebben we dan nog een wandeling van 3 uur op het ijs gemaakt.

Dankuwel voor de toelichting. Geeft voor mij nog een extra dimensie aan het beeld. Ben al meermaals terug komen kijken en vind het hoe langer hoe mooier. Er straalt een zekere rust uit van die plek. Denk dat je je nietig voelt in zo'n omgeving, niet?.

Comment

Nietig, maar vooral ook kwetsbaar en vergankelijk.
      Uiteindelijk sta je daar in een bewegende ijsmassa (ken nu de kruipsnelheid van die gletsjer niet uit het hoofd, maar ik schrok wel van de cijfers).

Oorspronkelijk geplaatst door Onar
      ...Denk dat je je nietig voelt in zo'n omgeving, niet?.
      www.damafoto.be
      Facebook Damafoto

Comment

Danny...
        Hier heb je weer een topper geschoten.
        Hoed af voor zoveel schoonheid in kleur, licht en compo.
        Persoonlijk zou ik zelfs een tweede opname hier uit snijden. Het bovenste wit ovaal er aflaten.
        Die mooie lijnen zijn op zich al top.
        Gefeliciteerd man.
        Groet.
        Gil

Comment

WAAAAAU!!!!!!

Comment

schoontje !
            50 tinten blauw :-)
            Nikon D700 & D70 | Nikkor AF-S 17-35 2.8 + 50 1.8 + 105 2.8 macro + 18-200 VR II
            Sigma 100-300 F4 EX APO HSM| Nikon SB-800 | Manfrotto 479B | Albums: Fototime| 500px

Comment

Nooit word ik teleurgesteld als ik en foto van Dama open. Kleur en vorm, altijd goed.

Comment

had deze gemist blijkbaar...'t is allemaal al gezegd eh...
                facebook

500px

Comment

Working...
                X