Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Mooi beeld. Voor mij mocht het kader met schilderijtje (?) weg.
Triest om te merken hoe oppervlakkig men hier op BD de foto's bekijkt.
Dat kadertje, daar gaat het nu net om. Franciscus van Assisi ... Clarissenklooster ... niemand?
Ik vond/ vind het juist mooi met het kadertje..al zag ik niet goed wat erop stond
Maar de kleuren ervan passen wel mooi bij het venster!
Heel mooi de donkere kleuren en het licht doorheen de groene blaadjes! Heel sfeervol!
Gr Pascale
Triest om te merken hoe oppervlakkig men hier op BD de foto's bekijkt.
Dat kadertje, daar gaat het nu net om. Franciscus van Assisi ... Clarissenklooster ... niemand?
Ik breek je hier niet af he, ik geef alleen maar mijn mening. Vind dat het kader niet genoeg in het oog springt om te zeggen dat de foto daar juist om gaat...
Is dat 'triest' dat een mens een mening heeft? Ik vind mensen die niet tegen commentaar kunnen 'triester', hoor...
Speciale foto, en mooi trouwens. Moet het hebben van sfeer. Begrijp me niet verkeerd als ik zeg dat het kadertje hier de foto maakt. Perfecte kleurkeuze, en zelfs de handtekening in de juiste kleur op de juiste plaats. Alles in harmonie. De foto "bloot" zou m.i. minder mooi gevonden worden. Nu is ie in "cadeauverpakking". Prima hoor
Comment