Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Oorspronkelijk geplaatst door Jos VanhengelBekijk bericht
Ik weet ook niet wat Sonja bedoelt, maar ik zie dit slordig shopwerk: klik!
Verder wel oké.
Sorry dat ik dit moet zeggen maar dit was zo aan de PC waarvan deze foto is genomen.
Indien dit een foute behandeling van mij zou zijn, en ik zeg indien, dan had ik dit zelf ook wel hebben gemerkt (zo stom ben ik nu ook weer niet)
ps.
Ik heb niet graag mijn foto op de site vissersclubgeduld.be staan, zonder mijn toezegging.
en zeker niet als hij opzettelijk wordt beschadig : rode cirkellijn.
Ga hier nu geen heisa van maken, maar ik sta erop toch dat de foto onmiddellijk wordt verwijderd.
... Ik heb niet graag mijn foto op de site vissersclubgeduld.be staan, zonder mijn toezegging.
en zeker niet als hij opzettelijk wordt beschadig : rode cirkellijn.
Ga hier nu geen heisa van maken, maar ik sta erop toch dat de foto onmiddellijk wordt verwijderd.
Mijn foto's voor BD staan geparkeerd op de webruimte van de vissersclub, hetgeen niet wil zeggen dat ze op die site ook zichtbaar zijn (zó slim had je toch mogen zijn ).
Oorspronkelijk geplaatst door Jos VanhengelBekijk bericht
Mijn foto's voor BD staan geparkeerd op de webruimte van de vissersclub, hetgeen niet wil zeggen dat ze op die site ook zichtbaar zijn (zó slim had je toch mogen zijn ).
Comment