Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Green grass of home.
Collapse
X
-
-
Re: Green grass of home.
Oorspronkelijk geplaatst door Loeky Bekijk berichtDat heb je mooi voor elkaar gekregen.,
Zelf zou ik de achtergrond ietjes donkerder maken. Het felle groen is me toch ietjes te fel.Kunst is genieten - genieten is een kunst !
Comment
-
Kunst is genieten - genieten is een kunst !
_______
mee eens, maar hier heb ik toch wat moeite met dat genieten hoor.
grt,bouk.wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk berichtKunst is genieten - genieten is een kunst !
_______
mee eens, maar hier heb ik toch wat moeite met dat genieten hoor.
grt,bouk.Genieten van je luchten bijvoorbeeld !
Trouwens ik wacht nog op je antwoordt over de vraag en aanbod van acteurs (toneelstuk/slecht scenario).
Kunst is genieten - genieten is een kunst !
Comment
-
Is dat een roosje waar je uw duivelse kunsten op botvierde ?
Als ik daar in de buurt nog eens passeer en ik zie dergelijk gras dan wordt ik waarschijnlijk bang en maak ik een ommetje
ik vind je gras er wel over maar dat was beslist de bedoelingbedankt om te kijken of te reageren, frans !
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Frakske Bekijk berichtIs dat een roosje waar je uw duivelse kunsten op botvierde ?
Als ik daar in de buurt nog eens passeer en ik zie dergelijk gras dan wordt ik waarschijnlijk bang en maak ik een ommetje
ik vind je gras er wel over maar dat was beslist de bedoelingKunst is genieten - genieten is een kunst !
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door G.R. Bekijk berichtE Waarom moet ik dat verdorie altijd (normaal zwijg ik en denk er het mijne van) allemaal uitleggen !!!!!bedankt om te kijken of te reageren, frans !
Comment
Comment