Een doos oude zakhorloges..
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
En toen stond de tijd stil
Collapse
X
-
-
Re: En toen stond de tijd stil
Mooie kleuren, en zowel technisch als naar compositie een heel sterke plaat.Groeten, Benny (Sint-Truiden) - mijn oude BLOG en mijn Nieuwe Blog
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BPVST Bekijk berichtMooie kleuren, en zowel technisch als naar compositie een heel sterke plaat.Steven
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Steven Crabbé Bekijk berichtdat denk ik er ook vanEen fotograaf zonder persoonlijkheid is zoals een cafe zonder bier .
Comment
-
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BPVST Bekijk berichtMooie kleuren, en zowel technisch als naar compositie een heel sterke plaat.pitteljon.be
The world needs dreamers and the world needs doers. But above all, the world needs dreamers who do.
Comment
-
deze prachtige nostalgie knap in beeld gebracht, zoals mij voorgangers het reeds melde
Comment
-
-
Zeer mooi in beeld gebracht, de kleuren schieten er ook uit.En zeer scherp, prachtwerk
Comment
-
Ik had hem al eens gezien maar toen had ik geen tijd om erop te reageren. Nu staat de tijd even stil , een tijd tot bezinning, een tijd voor opname, een tijd om te reageren.
Ik vind hem gewoon weg zoals al mijn voorgangers prachtig.
Comment
Comment