Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
gene photoshop Ben dan wel benieuwd hoe je op 73 seconden uw achtergrond zo zwart kunt houden. Dat patroon lijkt mij inderdaad moeilijk te verwezenlijken. Veel trial en error zeker ?
Deze is in elk geval heel goed geslaagd
"If you're going through hell, keep going" (Winston Churchill)
Chaotisch en toch zo perfect geordend. Zoals we denken dat het is. Neen. Zoals we denken
dat het moet zijn. Maar uiteindelijk houden we het toch niet vol. Dat doen we nooit. Een
heel leuk patroon.
gene photoshop Ben dan wel benieuwd hoe je op 73 seconden uw achtergrond zo zwart kunt houden. Dat patroon lijkt mij inderdaad moeilijk te verwezenlijken. Veel trial en error zeker ?
Deze is in elk geval heel goed geslaagd
de omgeving ( mijn garage was) was pikdonker en het licht schijnt enkel in de richting van de camera waardoor er geen licht naar achtervalt zodat muren belicht zouden kunnen worden.
Het is een kwestie van je diafragma iets meer of minder te te knijpen om geen overbelichting van je zaklamplicht te krijgen of achtergrond licht en sowieso je iso zo laag mogelijk.
de omgeving ( mijn garage was) was pikdonker en het licht schijnt enkel in de richting van de camera waardoor er geen licht naar achtervalt zodat muren belicht zouden kunnen worden.
Het is een kwestie van je diafragma iets meer of minder te te knijpen om geen overbelichting van je zaklamplicht te krijgen of achtergrond licht en sowieso je iso zo laag mogelijk.
bedankt voor de uitleg Mooi resultaat.
"If you're going through hell, keep going" (Winston Churchill)
Toen ik jong was, hadden wij posters met deze wirwar.
Je had ze ook en vooral in oranje op zwart.
Deze kan ik zeker appreciëren, maar ik zou toch niet weten hoe er aan te beginnen.
Comment