Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
herfstgevoel
Collapse
X
-
-
Re: herfstgevoel
kleuren "spetteren" gewoon van mij scherm ... heerlijke fotoThe quickest way to make money at photography is to sell your camera
Comment
-
Als iets wat ik al altijd wist: niet zozeer de seizoenen zijn het mooist, het meest verba-
zingwekkend, maar de wisseling van de seizoenen. De lente die op de tippen van haar
tenen binnen sluipt, de zomer met zijn lange gouden adem die je het beste in de avond
voelt, de herfst die achter iedere boom schuilgaat en zo alsmaar terrein wint, de winter
wiens stilte je vrijwel niet hoort aankomen, als van een trage eter.
Prachtige foto van dit fenomeen. Doet me dan ook verlangen naar een versie van Gil
over alle vier de seizoenen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door doudeke Bekijk berichtAls iets wat ik al altijd wist: niet zozeer de seizoenen zijn het mooist, het meest verba-
zingwekkend, maar de wisseling van de seizoenen. De lente die op de tippen van haar
tenen binnen sluipt, de zomer met zijn lange gouden adem die je het beste in de avond
voelt, de herfst die achter iedere boom schuilgaat en zo alsmaar terrein wint, de winter
wiens stilte je vrijwel niet hoort aankomen, als van een trage eter.
Prachtige foto van dit fenomeen. Doet me dan ook verlangen naar een versie van Gil
over alle vier de seizoenen.
Zal mijn best doen om er een Vivaldi van te maken...
Alleen ...is dit in de buurt van Parijs...
Dank voor de commentaren.
Groet.
Gil
Comment
Comment