Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Dank u wel, Gil. Het is de wereld waar ik me verloren in waan tussen mijn eigen rotsvaste
overtuiging dat mensen goed zijn, dat het leven mooi is, dat alles in orde komt, maar dat
de angst toch niet wil wijken voor de mensen, voor het leven, voor het kind in mij dat ze
niet tot bedaren kunnen brengen.
Het zijn de overtuigde voetstappen van iemand die niet weet waar naartoe.
prachtig contrast in dat wit en groen, de lijnen, de aanwezigheid van de trap
de volledige plaat
Moeilijke plaat...ik weet het... maar tof dat jullie het kunnen appreciëren en weten te interpreteren. Er zit voor mij een heel diepe boodschap in ...
Heb het symbolisch gemaakt voor 'Doudeke' na een fijne dag samen, zonder fotograferen, in Brugge.
Bedankt voor het kijken.
Gil
Zou een mooie samenwerking zijn.
Een fotoboek met creaties van Gilclaes in begeleiding van de poëtische inspiratie van Doudeke.
BD0681BE -
Life is like a camera. Just focus on what’s important, capture the good times, develop from the negatives, and if things don’t turn out – take another shot. - Unknown
Comment