Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Vind de compo leuk, het wazige en dromerige ook, maar ik mag niet te lang kijken ..
ik begin dan het grijs op die bomen een beetje raar te vinden (maar dat zal aan mij liggen misschien )
maar achter de bank en dus vòòr de grote boom links is een gedeelte klaarder dan de rest en dat vind ik wat onlogisch
Of zal eerder zo lijken omdat de leuning en wat er vlak rond zit misschien minder opgehelderd is ?
Vind het een goede poging en het beeld charmeert.
Maar het wit van de weg vooraan stoort mij te fel en trekt de aandacht naar zich toe.
Ik zou dat wat grijzer gemaakt hebben.
Kijk uit naar je volgende.
Het is toch een beetje surrealisme, dus verwacht geen echt natuurplaatje hé.
Bij mij ging het om de bank, de bomen erachter en het kreupelhout in de achtergrond.
Maar evenveel bedankt om jullie commentaar hoor, daar hou ik in de toekomst wel rekening mee.
Grtz, RF
Sony A7II + Loxia 50mm + Vario Tessar FE 16-35mm + Tamron 70 - 300mm
Fujifilm X-T4 + Samyang 12mm + Fujinon XF 27mm + Fujinon XF 35mm + Fujinon XF 16-55mm R LM WR + X-E2s.
De meeste kunstenaars worden tijdens hun leven miskend hé Luc
Hihihi, vooral door hun werk die op niks trekt.
Ah, we proberen wat creatief te zijn hé.
Soms valt dit in goede aarde, soms helemaal niet, maar we geven niet op hoor.
Als ik iet of wat uw klaprozen kan benaderen zal ik al dik tevreden zijn.
Comment