Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
a penny for his thoughts
Collapse
X
-
-
Re: a penny for his thoughts
Oorspronkelijk geplaatst door gilclaes Bekijk berichtHeb het raden waar die man naar kijkt...
Naar panty's... of...
even terug serieus : het is de weerkaatsing in spiegels, die in een halve cirkel staan, van een lichtreclame en mijn ventje stond juist in de lijn van de benenGroetjes Vicky
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ludo V. Bekijk berichtDe Celle in de ban van...Groetjes Vicky
Comment
-
-
Geld geven voor iemands gedachte is verboden in het land waarvan ik ooit koning zal zijn.
Want alleen de liefde mag zulke geheimen prijsgeven. De liefde en schoonheid. Wat is er
trouwens mooier dan een man met zijn gedachten, stil op de achtergrond, geduldig...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door doudeke Bekijk berichtGeld geven voor iemands gedachte is verboden in het land waarvan ik ooit koning zal zijn.
Want alleen de liefde mag zulke geheimen prijsgeven. De liefde en schoonheid. Wat is er
trouwens mooier dan een man met zijn gedachten, stil op de achtergrond, geduldig...
Vicky...wat ben jij stout zeg.
Waar kijkt jouw Celle naar...niet naar die panty's...of heb jij hem gecoacht en gezegd dat hij niet in de richting van de lens mocht kijken...
Heb met hem te doen... verwijs naar de tekst van Louis en ik weet wat mijn model allemaal moet doen en steeds wachten...
Groet.
gil
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gilclaes Bekijk berichtGoed verwoord Louis... neen... heel sterk zelfs..
Vicky...wat ben jij stout zeg.
Waar kijkt jouw Celle naar...niet naar die panty's...of heb jij hem gecoacht en gezegd dat hij niet in de richting van de lens mocht kijken...
Heb met hem te doen... verwijs naar de tekst van Louis en ik weet wat mijn model allemaal moet doen en steeds wachten...
Groet.
gil
Tja de 'halven-trouwboek' van fotografen zijn te beklagen. Ze moeten maar geduldig voor model dienen en dan ook nog geduldig wachten tot wij onze foto's hebben genomen
Gelukkig heb ik een geduldige wederhelft die nooit klaagt als het wat te lang duurt maar eens rond kijkt om te zien wat er nog intressant of mooi te zien is en daar heb ik hem hier op betraptGroetjes Vicky
Comment
-
Comment