Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
gekwetste roos
Collapse
X
-
-
-
-
Re: gekwetste roos
Oorspronkelijk geplaatst door Steven Crabbé Bekijk berichtspringt er iets te fel uit voor mij
Een foto moet voor mij niet specifiek honderd procent technisch okee zijn...en ik durf dikwijls...zoniet meestal bewust 'knoeien' met mijn instellingen van de camera. Dus bewust uit balans brengen... Dit levert steeds een apart beeld op...
Bedankt voor de commentaren.
Gil
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door gilclaes Bekijk berichtDat is de bedoeling om het sterk contrast te benadrukken en op die wijze gevoelens op te roepen.
Een foto moet voor mij niet specifiek honderd procent technisch okee zijn...en ik durf dikwijls...zoniet meestal bewust 'knoeien' met mijn instellingen van de camera. Dus bewust uit balans brengen... Dit levert steeds een apart beeld op...
Bedankt voor de commentaren.
GilSteven
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Steven Crabbé Bekijk berichtik begrijp je volkomen, maar deze vind ik net iets teMijn plaatjes:http://www.janbrouwers.nl
Ik ben niet perfect en wil het ook niet worden !
Comment
-
Niet te fel ... hoort zo ... in een moderne loft op canvas ... in t groot ... een regelrechte topperZonder moeite bereik je enkel wat de moeite niet waard is ...
www.allaerts.be Canon EOS 7D MK II, 5D MK III met Canon EF 24-70mm f/2.8 L USM en Canon EF 70-200mm f2.8 L IS USM II; Sigma Fishey; Canon 50 mm 1.8; Finepix S 9600
Comment
Comment