Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER! Deze stadswandeling is inmiddels VOLGEBOEKT!
Dit zou ik met mijn eigen ogen moeten aanschouwen om er goed wijs uit te geraken.
Maar als je er in slaagt de aandacht van de kijker langer vast te houden, dan is dat een goed teken
Heerlijk beeld qua symmetrie, maar misschien links nog een tikje afsnijden voor het lijnenspel in de hoeken van de foto.
ik heb m'n scherm al alle kanten willen opdraaien omdat ik het gevoel krijg dat "boven" hier niet echt "boven" is!
specialleke,dit beeld!
prima gezien en vastgelegd!
Ondertussen terug thuis, en nog eens herbewerkt op vertrouwde PC/monitor...
Deze is genomen in hotel Radisson Blue Airport Istanbul.
Op de achterzijde zie je 4 verdiepingen met kamers. De foto is genomen vanop de ballustrade van dat balkonnetje op de 4e verdieping. De kant waar ik stond had dezelfde layout.
Bovenaan opengewerkt plafond, waar lichtstraten in zaten. De lichtstraten zelf heb ik buiten beeld gehouden.
Onderaan raamwerk als fantasie, met errond een omzoming met een soort haagplantjes.
Achteraan links lagen een paar stenen. Er loopt een lijn / golf motief in het tapijt, die naar die stenen toe lopen.
Ik vond die stenen eigenlijk storend, omdat ze de perfectie harmonie en symmetrie verstoren.
Ze lagen er, dus heb ze maar laten liggen, en ook niet weggecloond.
Comment