Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Heb de vorige foto tweemaal gedraaid en dan aan elkaar gekoppeld.
Ik vond de lijn heel speciaal...daarom.
Hoop dat jullie het niet teveel van het goede vinden.
Groet.
Gil
Creativiteit is belangrijk. Maar nu koppelt u er iets nieuws aan toe: vindingrijkheid. Hoe
maak ik van iets moois, iets nieuws, zonder dat het banaal wordt of een truc lijkt, en dus
ook mooi is en op zichzelf staat. Preluderen op een thema. In de muziek en schilderkunst
komt dit vaak voor. En het is mooi omdat het goed is. Dat het onze ogen opent voor de
vele mogelijkheden, voor het spelen met een gegeven. Ik weet dit wel te waarderen.
Creativiteit is belangrijk. Maar nu koppelt u er iets nieuws aan toe: vindingrijkheid. Hoe
maak ik van iets moois, iets nieuws, zonder dat het banaal wordt of een truc lijkt, en dus
ook mooi is en op zichzelf staat. Preluderen op een thema. In de muziek en schilderkunst
komt dit vaak voor. En het is mooi omdat het goed is. Dat het onze ogen opent voor de
vele mogelijkheden, voor het spelen met een gegeven. Ik weet dit wel te waarderen.
Comment