Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Glazen 2.
Collapse
X
-
-
Re: Glazen 2.
Oorspronkelijk geplaatst door maMarina Bekijk berichtHa-ha! Leuk, gezien het tafereel na een kinderfeestje is geschoten en de glazen zaten vol kinderchampagne!
het al zijn lange, duistere schaduwen vooruit, voor wat nog zeker komen zal. Enfin, zo had
ik het een beetje geïnterpreteerd.
Maar ik ben wel vaker iets te zwaar op de hand.
Comment
-
Heel mooi gedaan. De laatste updat is voor mij de mooisteNikon D750 + Nikon D800 + handgrip (2 batterijen), SB900, Lens Nikkor 14 - 24 2.8, Lens nikkor 24-70 2.8, nikkor 70-200 2.8, 50 mm 1.8 Nikon, Macro 60 mm, Jinbei flitset 500 w, Studio. Manfrottostatief.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door dirkfotografie Bekijk berichtHeel mooi gedaan. De laatste updat is voor mij de mooiste
Na 'even wennen' vind ik dat zelf nu ook!
Bedankt voor het meedenken!
Comment
-
Mooie foto, de derde vind ik ook de beste, al zou voor mij het hele bovenste stuk met het gordijn weggelaten kunnen worden. Ik denk dat de compositie dan specialer is en het werk abstracter.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Myo Bekijk berichtMooie foto, de derde vind ik ook de beste, al zou voor mij het hele bovenste stuk met het gordijn weggelaten kunnen worden. Ik denk dat de compositie dan specialer is en het werk abstracter.
Maar kun je misschien iets meer toelichten over wat je weg zou laten? Het hele bovenste stuk kroppen? dus de glazen doormidden hakken, begrijp ik dat goed?
Comment
-
-
@maMarina: Ik zou croppen tot net boven de voet van de glazen en het donkergemaakte gedeelte met de gordijnen wegdoen.
Groetjes,
Linda
Comment
-
Vind die foto toch de sterkste van de 3 hoor!!
En je derde upload is de beste....goed gedaan en gezien!!
Mooi die lange schaduwen!
Gr Pascale
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door tantine Bekijk berichtVind die foto toch de sterkste van de 3 hoor!!
En je derde upload is de beste....goed gedaan en gezien!!
Mooi die lange schaduwen!
Gr Pascale
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door je-es Bekijk berichtZelf zou ik de twee kanten van het gordijn helemaal donker maken ,zodat het lijkt dat er een soort spot op de glazen schijnt
knap gedaan, mooie kleuren en licht spel
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door MG-TF Bekijk berichtook mijn mening, zal de prent optimaliseren
knap gedaan, mooie kleuren en licht spel
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door G.R. Bekijk berichtDe tweede foto (met één raam) is gewoonweg subliem. Getekend met licht
Comment
Comment