Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
red and white
Collapse
X
-
-
Re: red and white
oeps...ik associeer dit niet met liefde en vuur hoor, eerder met een bloederige moord. Wat zeg ik ? Een slachting trekt er nog beter op !
Ik zou veel van jou foto's direct aan mijn muur willen maar deze zeker niet, vanwege die lugubere associatie.
Moordpartij én foto geslaagd. Wie gaat het oplossen ? Pieter Van In of Wietse ?"If you're going through hell, keep going" (Winston Churchill)
Comment
-
-
Een beeld met 1001 verhalen, en dat maakt het net zo boeiend. Dit is één van de opnamen waarvoor ik met plezier in "stilleven en abstract" kom kijken
Ik associeer het rood met bloed, moord, en het witte met geesten, rijzend naar de hemel. Enfin, dat is wat ik er in zie...Jochenvde Photography
Flickr
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door jochenvde Bekijk berichtEen beeld met 1001 verhalen, en dat maakt het net zo boeiend. Dit is één van de opnamen waarvoor ik met plezier in "stilleven en abstract" kom kijken
Ik associeer het rood met bloed, moord, en het witte met geesten, rijzend naar de hemel. Enfin, dat is wat ik er in zie...
Vind het zelf bizar maar wel geslaagd volgens mijn gevoel en gedachtengang...
Dank aan allen om het kijken en leveren van reacties.
Groet.
Gil
Comment
-
Comment