Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER! Deze stadswandeling is inmiddels VOLGEBOEKT!
Update : Op algemene aanvraag de achtergrond bewerkt en 'k heb dan maar wat bijgesneden
want IMHO met een waziger BG kwam de eerste compo niet meer tot zijn recht.
Beter zo
Vicky, 'k ben nu al een paar keer komen kijken want ik kwam er niet goed uit
Ik vind het een sterke compo; de (virtuele) bladlijn begint jammer genoeg net niet in de hoek, maar je hebt een prachtige werking van het licht op de bladeren.
Het hangende druppeltje is een meerwaarde, het andere druppeltje komt me wat onnatuurlijk over en de achtergrond speelt me nog wat teveel mee.
Kortom, zeker niet slecht, maar het is zeker niet een van je betere (imo)
Nikon D300² met MB-D10, verzameling intelligent Nikkor glaswerk 6 tem 600+ en TC-14E/17E II, SB900²/SB800², R1C1, FlexRing 6400, B&W/Lee/Singh-ray Filters, extra pootjes van Manfrotto/Gitzo/Joby,... "Casu Consulto - Modo Fac"
Vicky, 'k ben nu al een paar keer komen kijken want ik kwam er niet goed uit
Ik vind het een sterke compo; de (virtuele) bladlijn begint jammer genoeg net niet in de hoek, maar je hebt een prachtige werking van het licht op de bladeren.
Het hangende druppeltje is een meerwaarde, het andere druppeltje komt me wat onnatuurlijk over en de achtergrond speelt me nog wat teveel mee.
Kortom, zeker niet slecht, maar het is zeker niet een van je betere (imo)
Bedankt voor je reactie
De bladlijn links begint net een beetje buiten de hoek, niet op gelet (anders ik en lijntjes in de hoeken )
De kleine druppeltjes waren daar zo op het blad, dus geen waterspuit of zo.
De achtergrond vond ik bij deze foto wel prima omdat de lijnen van de achterliggende bladeren in dezelfde richting lopen. Jij had ze misschien liever waziger gezien
De achtergrond vond ik bij deze foto wel prima omdat de lijnen van de achterliggende bladeren in dezelfde richting lopen. Jij had ze misschien liever waziger gezien
Ja, da was zowat m'n dillema. Het is goed, past bij de foto, maar neemt teveel aandacht weg van het linkse deel, het echte onderwerp. Smaak hé
Nikon D300² met MB-D10, verzameling intelligent Nikkor glaswerk 6 tem 600+ en TC-14E/17E II, SB900²/SB800², R1C1, FlexRing 6400, B&W/Lee/Singh-ray Filters, extra pootjes van Manfrotto/Gitzo/Joby,... "Casu Consulto - Modo Fac"
Mooi... als een zacht gefluister dat door die bladeren ritselt. Het heeft me zoveel te ver-
tellen, mede te delen, maar helaas, ik versta het maar half. Maar schoonheid hoeft dan
ook niet verstaan te worden, het voelen is al meer dan genoeg.
Comment