Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
out of focus...
Collapse
X
-
-
Re: out of focus...
Zit een beetje verlegen met het feit dat mijn foto's dikwijls lijken op een schilderij.
Dit komt door de bewerkingen die ik graag toepas.
Lijkt er sterk op dat vele van mijn foto's totaal vervreemd lijken aan het 'begrip' foto ...
Maar ik breng graag impressies over... en mijn gevoel over 'wat is mooi' gaat dikwijls in die richting...
Misschien kan ik beter schilder worden...
Dank in elk geval voor het kijken.
Gil
-
Oorspronkelijk geplaatst door gilclaes Bekijk berichtMisschien kan ik beter schilder worden...
'k vind het mooie werkjes, mooi lichtspel op de kleuren met een mooi subtiel lijnenmotiefjeNikon D300² met MB-D10, verzameling intelligent Nikkor glaswerk 6 tem 600+ en TC-14E/17E II, SB900²/SB800², R1C1, FlexRing 6400, B&W/Lee/Singh-ray Filters, extra pootjes van Manfrotto/Gitzo/Joby,...
"Casu Consulto - Modo Fac"
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Vicky Bekijk berichtjij schilder worden dat zou wel mooie dingen opleveren maar dan moeten wij hier al die prachtige abstracte foto's missen.
Dus wat mij betreft ... blijf maar rustig hier en doe zo voort
Comment
-
Gil. Je bent al schilder. En je hersens zijn je kwast. En je doet dat goed. Want wat geeft
het waarmee je op zoek gaat naar schoonheid? Beelden, woorden, geluiden, stilte... het
geeft niet hoe, met wat, waarom, of wanneer. Echt niet.
Out of Focus ben je pas als je denkt dat het er wel toe doet. Maar indien je dit een ple-
zier kan doen, zal ik je een naam geven, zonder me iets aan te trekken wat anderen er-
van denken: kunstenaar.
En nu zwijgen en schoonheid delven.
Comment
-
-
Welke techniek je gebruikt doet er niet toe.
Het resultaat telt en daar kunnen wij alleen maar "U" tegen zeggen!
Jij maakt datgene waarvan wij alleen maar kunnen dromen
jij maakt dromen
zonder dromen kun wij niet leven
deze heb je aan ons gegeven
waarvoor dank!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door doudeke Bekijk berichtGil. Je bent al schilder. En je hersens zijn je kwast. En je doet dat goed. Want wat geeft
het waarmee je op zoek gaat naar schoonheid? Beelden, woorden, geluiden, stilte... het
geeft niet hoe, met wat, waarom, of wanneer. Echt niet.
Out of Focus ben je pas als je denkt dat het er wel toe doet. Maar indien je dit een ple-
zier kan doen, zal ik je een naam geven, zonder me iets aan te trekken wat anderen er-
van denken: kunstenaar.
En nu zwijgen en schoonheid delven.
Louis en Etienne in het bijzonder voor hun geweldige wijze van 'het' verwoorden van beelden en gevoelens... maar ook aan de vele anderen welke door het kijken en leveren van reacties bijdragen tot het fijne gevoelen om te 'delen'...
Groet.
gil
Ik zal dus maar blijven delven en zoeken naar nieuwe inspiratie...
Comment
-
Jij bent HET voorbeeld van een digitale schilder
Toen ik je eerste foto's zag, dacht ik, what the F.. maar ik ben blijven kijken en heb je werk leren apprecieren.
Heel mooi wat je hier altijd neerzit, ook je eigenzinnige kijk op compositie en manier van tonen...
Comment
-
-
eigenzinnige fotografie ...niet zo maar vastleggen zoals het is maar verheffen tot kunst in een unieke originele stijl....ik wou dat ik het ook zo kon"If you're going through hell, keep going" (Winston Churchill)
Comment
Comment