Een stille, donkere gang, met wat lichtinval vanuit een nis...
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Nis
Collapse
X
-
Nis
BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 - M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.7.1) - iPhone XR (iOS 18.1) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.10)Labels: Geen
-
-
Re: Nis
Oorspronkelijk geplaatst door tullep Bekijk berichtsober...met een mooie vlakverdeling
Alleen spijtig dat het licht op de vloer niet doorloopt maar 'k denk dat dit in PS wel te fiksen isGroetjes Vicky
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Vicky Bekijk berichthelemaal mee eens
Alleen spijtig dat het licht op de vloer niet doorloopt maar 'k denk dat dit in PS wel te fiksen is
Aan jullie de keuze dan maar...
BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 - M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.7.1) - iPhone XR (iOS 18.1) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.10)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door LesC Bekijk berichtAan jullie de keuze dan maar...Mijn plaatjes:http://www.janbrouwers.nl
Ik ben niet perfect en wil het ook niet worden !
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ludo V. Bekijk berichtHij zou als je avatar kunnen dienenHet is effectiever tijd te investeren in het maken van een goede foto dan in het digitaal nabewerken van een slechte.
Comment
-
Vind het toch mooi dat jullie (Heylo en LudoV) dat gezien hebben! Beetje vreemd dat de voorkeur van de meesten naar de tweede gaat, maar zo zie je hoe smaken kunnen verschillen.
Dank je wel, allemaal.BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 - M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.7.1) - iPhone XR (iOS 18.1) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.10)
Comment
-
-
-
kan niet kiezen, beide vr mij ok
Comment
Comment