Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
de verdwaalde verdwazing
Collapse
X
-
-
Re: de verdwaalde verdwazing
Alsof hij een verstoord wereldbeeld heeft en iets niet tot hem wilt doordringen. Het doet
me een beetje denken aan de begingeneriek van Taxi Driver, waar Trevor met zijn taxi
door het nachtelijke Manhatten rijdt en heel die neon en andere lichten vreemd, vervormd
overkomen, zodat we meteen weten dat Trevor zijn wereldbeeld helemaal verstoord is.
Al sluipt er ook wel een bepaalde paranoia doorheen, een wereld waar hij zich aan alles
kan verwachten. Mooie waanzin.
-
chaos mooi vast gelegd en knappe kleuren
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door doudeke Bekijk berichtAlsof hij een verstoord wereldbeeld heeft en iets niet tot hem wilt doordringen. Het doet
me een beetje denken aan de begingeneriek van Taxi Driver, waar Trevor met zijn taxi
door het nachtelijke Manhatten rijdt en heel die neon en andere lichten vreemd, vervormd
overkomen, zodat we meteen weten dat Trevor zijn wereldbeeld helemaal verstoord is.
Al sluipt er ook wel een bepaalde paranoia doorheen, een wereld waar hij zich aan alles
grtjes, fabkeEen expert is iemand die binnen een beperkt vakgebied alle mogelijke fouten heeft gemaakt.
Comment
-
-
Een van de mooiste die ik hier ooit zag passeren. Geen woorden voor.
Deze foto beschikt over een duizelingwekkende diepte.
Het enige negatieve punt aan dit soort foto's is dat ze me weerhouden om hier zelf ooit nog foto's te plaatsen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door doudeke Bekijk berichtAlsof hij een verstoord wereldbeeld heeft en iets niet tot hem wilt doordringen. Het doet
Groet.
Gil
Comment
-
Al zijn de kleuren hier ook wat harder....toch vind ik die dan veel beter dan je andere upload!
Zijn er daar nu 2 of 3 mensen aan het wandelen?
Gr Pascale
Comment
-
Comment