Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
tulpenblaadjes
Collapse
X
-
-
Re: tulpenblaadjes
heel mooi en weet meteen wat we gaan eten vandaag.
grt,bouk.wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290
Comment
-
Gered door de titel....m'n eerste impressie was iets anders ('k zou beter weer in m'n bed kruipen)
Heel mooi, en zacht, mooie doortekening in de blaadjesNikon D300² met MB-D10, verzameling intelligent Nikkor glaswerk 6 tem 600+ en TC-14E/17E II, SB900²/SB800², R1C1, FlexRing 6400, B&W/Lee/Singh-ray Filters, extra pootjes van Manfrotto/Gitzo/Joby,...
"Casu Consulto - Modo Fac"
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk berichtheel mooi en weet meteen wat we gaan eten vandaag.
grt,bouk.
Oorspronkelijk geplaatst door saphi Bekijk berichtGered door de titel....m'n eerste impressie was iets anders ('k zou beter weer in m'n bed kruipen)
Heel mooi, en zacht, mooie doortekening in de blaadjesgroetjes
hilde
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door moniq Bekijk berichtHeel mooi de structuur van de blaadjes weergegeven.
Mooi en zacht plaatje.
groetjes
moniq
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door tullep Bekijk berichthaha! ik was aan het wachten op de eerste die er iets anders in zag...kheb nog zitten denken om bij de titel NSFW te zetten maar tzijn maar tulpenblaadjes héNikon D300² met MB-D10, verzameling intelligent Nikkor glaswerk 6 tem 600+ en TC-14E/17E II, SB900²/SB800², R1C1, FlexRing 6400, B&W/Lee/Singh-ray Filters, extra pootjes van Manfrotto/Gitzo/Joby,...
"Casu Consulto - Modo Fac"
Comment
-
gelukkig zijn het maar tulpenblaadjes
Comment
-
sensueel in lijn en tint
hoe ik het ook beschouw of vind
lijnen zo uniek universeel
onuitgesproken geinterpreteer
verrassende valvula vorm
insinuerende klassieke kleur
vredesverstorende vrouwenstorm
erotisch gearomatiseerde geur
meisjeskleur roze driehoek
fris geboetseerde jonge bruid
wolkentint in mannendroomboek
schaduwlijn geplooide huid
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door E.G. Bekijk berichtsensueel in lijn en tint
hoe ik het ook beschouw of vind
lijnen zo uniek universeel
onuitgesproken geinterpreteer
verrassende valvula vorm
insinuerende klassieke kleur
vredesverstorende vrouwenstorm
erotisch gearomatiseerde geur
meisjeskleur roze driehoek
fris geboetseerde jonge bruid
wolkentint in mannendroomboek
schaduwlijn geplooide huid
groetjes
hilde
Comment
-
Schoonheid van dichtbij lijkt heel vaak op zachtheid. Als op iets dat je nooit pijn zal doen.
Dat je nooit verdriet zal bezorgen. Dat ook geen lawaai maakt. Maar een beetje weerloos
en kwetsbaar fluistert: hou van mij.
En ondertussen doemen herinneringen op. Aan zovele dingen die tederheid uitstralen. Ik
denk aan een eerste kusje, op de wang nog. Ik denk aan de liefde als de geliefde afwezig
is. Aan de hand van je moeder in het deurgat. Aan een avond in een vreemd, ver land,
wandelend langs een vreemde, verre kust met je neus vol vreemde geuren en verlangens.
Aan de eerste glimlach van je kind. Mooi mooi mooi.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door doudeke Bekijk berichtSchoonheid van dichtbij lijkt heel vaak op zachtheid. Als op iets dat je nooit pijn zal doen.
Dat je nooit verdriet zal bezorgen. Dat ook geen lawaai maakt. Maar een beetje weerloos
en kwetsbaar fluistert: hou van mij.
En ondertussen doemen herinneringen op. Aan zovele dingen die tederheid uitstralen. Ik
denk aan een eerste kusje, op de wang nog. Ik denk aan de liefde als de geliefde afwezig
is. Aan de hand van je moeder in het deurgat. Aan een avond in een vreemd, ver land,
wandelend langs een vreemde, verre kust met je neus vol vreemde geuren en verlangens.
Aan de eerste glimlach van je kind. Mooi mooi mooi.
iedereen bedankt voor de leuke reacties!groetjes
hilde
Comment
Comment