de meeste zochte naar scherpte, dat zal je hier niet aan treffen, 't is een bewerkte versie
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Geel
Collapse
X
-
Geel
de meeste zochte naar scherpte, dat zal je hier niet aan treffen, 't is een bewerkte versie
-
-
Re: Geel
deze is blijkbaar niet erg in trek
op naar de volgende poging
bedankt vr het kijken
-
Oorspronkelijk geplaatst door MG-TF Bekijk berichtdeze is blijkbaar niet erg in trek
op naar de volgende poging
bedankt vr het kijken
Comment
-
Ik vind dit echt wel kunnen Ingrid, alleen moet je niet naar scherpte gaan zitten zoeken
of vinden dat er altijd een scherp punt moet zijn in een foto, want dan houd je hier niet van. Maar ik laat me graag meenemen in zo'n wazige wereld die toch nog herkenbaar is. Vormen, kleuren en beweging is dan het onderwerp.
MarleenIt's not what you look at that matters, it's what you see.(Henry David Thoreau)
http://www.fotoblur.com/portfolio/marl1een
Comment
-
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door tullep Bekijk berichthoe meer ik hier naar kijk hoe meer deze me aanspreekt...eerst zocht ik scherpte, maar dat is hier niet van belang....het spelen van de kleuren doet het hem hier....
Comment
-
Ben een paar keer terug komen kijken, ik wist niet goed wat ik ervan vond ... maar ja ...
hoe meer ik kijk hoe beter ik het vind.
grtjes, fabkeEen expert is iemand die binnen een beperkt vakgebied alle mogelijke fouten heeft gemaakt.
Comment
-
bedankt vr de fijne reacties en het kijken
Comment
Comment