Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Speciale aandacht voor de lijnen en perfect uitgewerkt Wat ik wel mis in deze foto is de emotie, de achterliggende sfeer (meestal in je opnames toch te vinden) ofwel zie ik het niet
Ja, Rudi niet echt gewoon deze foto's te maken, maar strakke lijnen daar hou ik ook wel van, en Raymond het gaf mij het gevoel van leegte. Misschien is dit idd niet duidelijk
Zonder moeite bereik je enkel wat de moeite niet waard is ... www.allaerts.be Canon EOS 7D MK II, 5D MK III met Canon EF 24-70mm f/2.8 L USM en Canon EF 70-200mm f2.8 L IS USM II; Sigma Fishey; Canon 50 mm 1.8; Finepix S 9600
Van een alledaags beeld een knappe foto genomen. De glans op de vloer vind ik mooi en een uitgedachte compositie. Hij geeft me de sfeer weer van een verlaten ondergrondse parking en dat geeft me altijd een vleugje van angst.
Marleen
Van een alledaags beeld een knappe foto genomen. De glans op de vloer vind ik mooi en een uitgedachte compositie. Hij geeft me de sfeer weer van een verlaten ondergrondse parking en dat geeft me altijd een vleugje van angst.
Marleen
Wou die leegte weergeven .....maar de angst was er niet er liepen zooooo veel BD-ers rond
Ha, zo vind jij je auto terug. Wat een idee! Ik loop soms uren met mijn warrig hoofd te
zoeken waar ik dat kreng nu alweer heb achtergelaten. Trek er dan toch gewoon een foto
van. Bedankt voor de tip.
Comment