Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Zonder moeite bereik je enkel wat de moeite niet waard is ... www.allaerts.be Canon EOS 7D MK II, 5D MK III met Canon EF 24-70mm f/2.8 L USM en Canon EF 70-200mm f2.8 L IS USM II; Sigma Fishey; Canon 50 mm 1.8; Finepix S 9600
Nikon D300² met MB-D10, verzameling intelligent Nikkor glaswerk 6 tem 600+ en TC-14E/17E II, SB900²/SB800², R1C1, FlexRing 6400, B&W/Lee/Singh-ray Filters, extra pootjes van Manfrotto/Gitzo/Joby,... "Casu Consulto - Modo Fac"
strak, maar heb je hem gedraaid?
heb je nog een totaalbeeld van dit werk?
bedoel, waar dit een onderdeel van is?
grt,bouk.
Nee, niet gedraaid*, klein beetje rechtgetrokken, en zoals je meestal van mij gewoon bent (), nauwelijks of niet gecropt.
Het gaat om een bakstenen muur, naast een roltrap en trap in het Antwerpse Centraal Station. Foto werd genomen tijdens de laatste shooting day (SD) tgv de vorige Algemene Vergadering (AV) van BelgiumDigital (BD).
Ik stond zelf op de trap, die parallel loopt aan de roltrap die je ziet op de volgende afbeelding (enkel link toegevoegd, zodat je een 'totaalbeeld' krijgt).
------
* Bij het vergelijken met de foto waarnaar ik link (volledige muur) ziet het ernaar uit dat ik wel degelijk deze foto in portraitstand zou genomen hebben, maar dat Lightroom de foto niet geroteerd heeft, en dus als landscape interpreteert. Ik heb in ieder geval de foto voor het forum afgewerkt zoals ie (dacht ik) uit mijn camera kwam. Het toeval heeft wellicht hier parten gespeeld.
Thx iedereen voor de warme comments. Naar aanleiding van Ludo's suggestie heb ik nog even aan de lintjes links bovenaan getrokken. Hopelijk heb ik je goed begrepen?
Thx iedereen voor de warme comments. Naar aanleiding van Ludo's suggestie heb ik nog even aan de lintjes links bovenaan getrokken. Hopelijk heb ik je goed begrepen?
Comment