Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Kweetet, ik vond de achtergrond ook niet mooi, opnieuw getrokken en het lukte niet meer om de roos tinten zo mooi te krijgen.
Maar vond ze te mooi voor de prullenbak.
Bedankt voor je reakties.
Kweetet, ik vond de achtergrond ook niet mooi, opnieuw getrokken en het lukte niet meer om de roos tinten zo mooi te krijgen.
Maar vond ze te mooi voor de prullenbak.
Bedankt voor je reakties.
Dan gooien we ze maar bij showcase stilleven & abstract ?
Deze mooie roos verdient inderdaad een andere ondergrond Chelle !
Ik weet hoe de rode rozen zijn geboren. Dat ze ontstaan zijn uit een prik. Daarvoor waren
ze wit. Blaadje per blaadje vullen ze zich, als een liefje met heel veel jassen aan. Ik weet
hoe rode rozen hoe verleidelijk ze durven zijn.
De roos is heel mooi in beeld gebracht
maar de ondergrond is idd nogal nadrukkelijk aanwezig...
Blijven proberen met een andere ondergrond, zou ik zeggen
Comment