Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
als ik naar dergelijke foto's kijk word ik altijd heel nieuwgierig en begin ik nog harder te kijken naar de foto om te achterhalen wat het is.
raymond jij hebt me al heel dikwijls nieuwsgierig gemaakt.
langs de ene kant wil ik weten wat het is en langs de andere kant niet.
een pessimist is een optimist met ervaring.
Pentax K-5 en een beetje glas (door gegeven aan mijn dochter Lien)
Pentax k-3II en nog meer glas
als ik naar dergelijke foto's kijk word ik altijd heel nieuwgierig en begin ik nog harder te kijken naar de foto om te achterhalen wat het is.
raymond jij hebt me al heel dikwijls nieuwsgierig gemaakt.
langs de ene kant wil ik weten wat het is en langs de andere kant niet.
Ga het je nu vertellen Martijn. Het sneeuwde lichtjes en zag door de invloed van een lichte tele die donkere schaduwen door een tros van bomen en heb afgedrukt. Achteraf zag ik in die schaduw een silhouet die me deed denken aan dat vliegtuig, de stealth, en zo werd de foto geboren !
Dank voor uw reactie
Comment