Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Beste wensen...

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: Beste wensen...

    Ondanks zijn handicap kwam hij in je buurt zitten...
    Veelbetekenend niet...
    Erg symbolisch beeld en een foto 'ten voete' uit (sorry voor de woordspeling...) van jou hand.
    Louis, bedankt voor al het moois dat je neerschreef onder onze foto's. Dikwijls tekenende teksten van weemoed en gelatenheid met een vleugje doemdenken en toch steeds verwijzend naar het werkelijke leven met een zweem van verwachting...een verlangen naar menselijke waardigheid.
    Ik wens je het allerbeste en een zeer rijke oogst aan inspiratie waar wij steeds naar uitkijken...
    Beste wensen ...
    Gil

    Comment


    • #17
      Re: Beste wensen...

      voor jou ook onze beste wensen voor 2011, en dat we nog lang mogen genieten van jouw prachtige omlijsting met woorden van onze foto's...ik geniet er steeds zo van...
      groetjes
      hilde

      Comment


      • #18
        Re: Beste wensen...

        Bedankt voor de wensen die ik je hiermee wederkerend toestuur.
        De perfectie is niet "des mensens", en gelukkig maar... wat zou het inderdaad saai worden. Hopelijk kunnen we volgend jaar nog veel niet perfecte beelden de wereld insturen en kunnen jouw filosofische overpeinzingen onze inperfectie verzachten.
        Marleen
        It's not what you look at that matters, it's what you see.(Henry David Thoreau)
        http://www.fotoblur.com/portfolio/marl1een

        Comment


        • #19
          Re: Beste wensen...

          Ook voor jou de allerbeste wensen voor 2011 en dat al je dromen vervuld mogen worden.
          Het is altijd genieten om je te lezen, je kan alles zo mooi verwoorden !
          Je hebt de imperfectie van het leven hier wel mooi weergegeven !!
          grtjes, fabke
          Een expert is iemand die binnen een beperkt vakgebied alle mogelijke fouten heeft gemaakt.

          Comment

          Working...
          X