Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER! Deze stadswandeling is inmiddels VOLGEBOEKT!
Is wel niet zo moeilijk hoor:
Men neemt 1/4l water en men neemt 1 theelepel olijfolie en men zoekt een gekleurde achtergrond. Voor afwerking gebruikt men een vleugje PS, en klaar is kees ...
't is een recept van onze "Piet"
The quickest way to make money at photography is to sell your camera
Ik kan het ook niet helpen maar zo zie ik de wereld ook als ik te veel 7-up drink. Fraaie
kleurtjes om de dag mee door te komen, een origineler cadeau voor je liefje dan bloemen
en veel mooier dan die tegenwoordig overal slingerende kerstballen.
Men neemt 1/4l water en men neemt 1 theelepel olijfolie en men zoekt een gekleurde achtergrond. Voor afwerking gebruikt men een vleugje PS, en klaar is kees ...
Bedankt voor de uitleg. Maar, ik blijf het niet makkelijk vinden... heb het ook meermaals geprobeerd maar nooit volledig tevreden. Zal nog wat moeten oefenen zeker
Marleen
Comment