Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Heb moeten kiezen in dit geval (laatavond opname met invul flits) welke helderheid mee te geven. Wou het een beetje somber houden vanwege de inhoud (sfeer en gevoel).
En ja, moet er hier iets uitspringen ?
Allebei bedankt voor jullie reactie
Het beklagenswaardige afsterven, niet van een veld vol blaadjes, maar van een hele
zomer, van een seizoen dat weer wat weg knabbelt van de tijd die je toegemeten was
en de dagen dat je hierom treurt.
ik zie hier een gevoel van drama in ,als ik de eerste keer naar deze foto keek ,vond ik het niets (eerlijk he )maar hoe langer ik er naar toe kijk, hoe meer je gevoel van drama en weemoed krijgt ,als dat je bedoeling was dan ben je daar duidelijk in geslaagd
ik zal nu maar stoppen van kijken of ik wordt depressief
ik zie hier een gevoel van drama in ,als ik de eerste keer naar deze foto keek ,vond ik het niets (eerlijk he )maar hoe langer ik er naar toe kijk, hoe meer je gevoel van drama en weemoed krijgt ,als dat je bedoeling was dan ben je daar duidelijk in geslaagd
ik zal nu maar stoppen van kijken of ik wordt depressief
Het "gevoel" dat je omschrijft Patrick dat wou ik inderdaad weergeven en bereiken. Maar daarom niet depressief worden hé want dan is mijn foto TE sterk en voer hem best af
Van die pillekes, hoe heten ze ook weer...
Hilde en Patrick, merci voor den écrit en de look !
Comment