Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
kady
Collapse
X
-
-
Re: kady
Ik zeg niks meer. Vraag alleen maar wanneer nou die grote tentoonstellingkomt met al die juwelen geprint en ingekaderd. Ik zal wel een pak mensen meebrengen.
Groeten, Bert.Nikon D300s met grip + D80met grip. Sigma 10-20 3.5; 24-70 2.8; 70-200 2.8; 105 2.8 macro. Metz 58. Manfrotto.
www.bertofotografie.be
-
Oorspronkelijk geplaatst door berto Bekijk berichtIk zeg niks meer. Vraag alleen maar wanneer nou die grote tentoonstellingkomt met al die juwelen geprint en ingekaderd. Ik zal wel een pak mensen meebrengen.
Groeten, Bert.
en ik kom ook, weer een speciale fotoGroetjes Vicky
Comment
-
Weer een heel mooie met een kleur die mij aan absint doet denken
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door berto Bekijk berichtIk zeg niks meer. Vraag alleen maar wanneer nou die grote tentoonstellingkomt met al die juwelen geprint en ingekaderd. Ik zal wel een pak mensen meebrengen.
Groeten, Bert.'Yesterday is history.Tomorrow is a mystery.Today is a gift.That 's why we call it the present .
Grtjs, Jacky
Comment
-
Ik ga ook mee hoor! Ben dit ook al lang aan het roepen.
Voor ik het vergeet: knap beeld weer, maar mijn woordenschat geraakt aan het einde van min Gils-Latijn, alle superlatieven zijn op
MarleenIt's not what you look at that matters, it's what you see.(Henry David Thoreau)
http://www.fotoblur.com/portfolio/marl1een
Comment
-
-
Specialleke, maar typisch voor jou.Nikon D300² met MB-D10, verzameling intelligent Nikkor glaswerk 6 tem 600+ en TC-14E/17E II, SB900²/SB800², R1C1, FlexRing 6400, B&W/Lee/Singh-ray Filters, extra pootjes van Manfrotto/Gitzo/Joby,...
"Casu Consulto - Modo Fac"
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Marl1 Bekijk berichtIk ga ook mee hoor! Ben dit ook al lang aan het roepen.
Voor ik het vergeet: knap beeld weer, maar mijn woordenschat geraakt aan het einde van min Gils-Latijn, alle superlatieven zijn op
Marleen
Vriendelijke groet,
Hilde
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jazzy Bekijk berichtIk volg Marleen, wat moet een mens nog zeggen, met het ene prachtige plaatje na het andere, de superlatieven zijn inderdaad op.
Vriendelijke groet,
Hilde
Zal dan maar stoppen zeker.
Groet.
Gil
Comment
-
Comment
-
Comment