Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Mooi hoor, met sprekende kleuren en heel veel sfeer !
Maar - hoewel je het hoogstwaarschijnlijk bewust hebt gedaan - de zwarte vlek (die strak omlijnd is in tegenstelling tot de rest van het beeld) op de plaats van het hoofd van de wandelaar vind ik uitermate irritant en loopt met teveel aandacht weg.
Ik vermoed een bewuste bedoeling, maar ik kan ze niet ontcijferen...
Greetz, Kariboe
*Eén duimpje -> ja hoor **Twee duimpjes -> hee, bijzonder goed gezien, creatief ! ***Drie duimpjes -> aaargh, ik wou die zelf gemaakt hebben, respect !!! Euh... deze quotering is zeer subjectief !
Mooi hoor, met sprekende kleuren en heel veel sfeer !
Maar - hoewel je het hoogstwaarschijnlijk bewust hebt gedaan - de zwarte vlek (die strak omlijnd is in tegenstelling tot de rest van het beeld) op de plaats van het hoofd van de wandelaar vind ik uitermate irritant en loopt met teveel aandacht weg.
Ik vermoed een bewuste bedoeling, maar ik kan ze niet ontcijferen...
Greetz, Kariboe
Die zwarte vlek is een regenkap op het hoofd van de wandelaar(ster). Kan je volgen, had daar ook last mee en heb ze zelfs wat kleiner van omvang gemaakt want ze strooide nog breder open. Zonder hoofd zou cru geweest zijn hé Koen Oprecht bedankt voor je fijne reactie
Berto, eveneens bedankt voor je eerlijke mening. Als schilder toch een beetje geslaagd
Ik vergeet maar even dat dit Nederlandse bossen zijn. En dan zie ik een landgenote,
misschien wel de laatste, die door het bos de bomen niet meer ziet en verdwaald is
in onze eigen tricolore. Waar is mijn huis?
Comment