voor velen misschien te minimalistisch
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
mistig herfstje
Collapse
X
-
-
Re: mistig herfstje
Oorspronkelijk geplaatst door Frakske Bekijk berichtvoor velen misschien te minimalistisch
voor mij niet, ik kan dit smakenGroetjes Vicky
-
Neen, neen, net genoeg! Mooi.
MarleenIt's not what you look at that matters, it's what you see.(Henry David Thoreau)
http://www.fotoblur.com/portfolio/marl1een
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ludo V. Bekijk berichtZolang we niet eindigen met een zwart vlak is er niets aan de handKunst is genieten - genieten is een kunst !
Comment
-
Voor mij wel wat te minimalistisch....ik had liever nog een beetje meer detail gezien...maar ieder zijn smaak hé!
Gr Pascale
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door tantine Bekijk berichtVoor mij wel wat te minimalistisch....ik had liever nog een beetje meer detail gezien...maar ieder zijn smaak hé!
Gr Pascale
groetjes
moniqgroetjes, moniq (BD1321BE)
A picture paints a thousand words
Comment
-
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door tantine Bekijk berichtVoor mij wel wat te minimalistisch....ik had liever nog een beetje meer detail gezien...maar ieder zijn smaak hé!
Gr Pascale
grtjes, fabkeEen expert is iemand die binnen een beperkt vakgebied alle mogelijke fouten heeft gemaakt.
Comment
-
Bedankt voor de reacties.
Als je dat zelf gemaakt hebt dan blijf je daar de stammen en het licht tussen de bomen nog vrij goed herkennen, voor het publiek ligt dat waarschijnlijk veel moeilijkerbedankt om te kijken of te reageren, frans !
Comment
Comment