Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Het doet me denken aan de schaduwen in de grot van Plato. Of misschien wel aan mijn
eigen donkere kantjes. Neen. Aan het wispelturige van dit leven waaraan we met een
glimlach en veel verwarring gestalte trachten te geven.
Doudeke, Hilde en Jacky, bedankt voor jullie reactie. Moest ik de bekendheid genieten zoals Bosch, werd ik met deze opname de hemel ingeprezen. Maar ik streef die bekendheid niet na - nooit gedaan - en blijf dus met de onbekendheid zitten, de discipline, de ongekende vormgeving en inhoud, en de minieme appreciaties. Geen probleem, de troost vind ik bij de expo's van de BK's. Allée GR genoeg gezeverd, hop naar de volgende !
Maar ik streef die bekendheid niet na - nooit gedaan - en blijf dus met de onbekendheid zitten, de discipline, de ongekende vormgeving en inhoud, en de minieme appreciaties.,
Goh G.R. had ik maar half zo'n bloemrijk taalgebruik dan zou ik al tevreden zijn.
Op de foto zie ik een monstertje opkijken tegen een boom, in de geest van Bosch, maar het kleurgebruik van Bosch....vind ik mooier.
Zo zie je maar, schilderen is veeeel makkelijker als fotograferen.
Het doet me denken aan de schaduwen in de grot van Plato. Of misschien wel aan mijn
eigen donkere kantjes. Neen. Aan het wispelturige van dit leven waaraan we met een
glimlach en veel verwarring gestalte trachten te geven.
Comment