Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Je hebt gekozen voor een compositie waarin de boom eigenlijk centraal staat. Maar ik vind de omzetting niet zo denderend eigenlijk. Het groen is dichtgelopen, had wat opgelicht mogen worden.
Ik mis eigenlijk een beetje het imposante waarvoor de "wargraves" gekend staan. (10 meter naar rechts, 90° naar links gedraaid )
Je hebt gekozen voor een compositie waarin de boom eigenlijk centraal staat. Maar ik vind de omzetting niet zo denderend eigenlijk. Het groen is dichtgelopen, had wat opgelicht mogen worden.
Ik mis eigenlijk een beetje het imposante waarvoor de "wargraves" gekend staan. (10 meter naar rechts, 90° naar links gedraaid )
Dizzy,
bedankt om te reageren .
Hier op mijn scherm is niet dichtgelopen hoor...En ik heb dat pas gekalibreerd gisteren.
Maar andere meningen zullen daar misschien uitsluitsel over geven?
Mvg, Pascal,Schoonspikke
Als je schiet..schiet dan raak! 500 PIXHuawei P30 PRO
Heel knappe omzetting !
Je hebt de graven mooi doen uit de achtergrond "springen". Compo heel goed
Zwart niet toegelopen, maar toch iets te donker naar mijn smaak, vooral het deel boven het muurtje.
Een klein beetje oplichten is voldoende, enkel om wat meer detail te krijgen.
Niet te veel, het is net die donkerte die de graven zo mooi doet uitkomen.
Comment