Voor mij een tussendoortje van Damme deze week..Ik weet dat er voorstanders van zijn en anderen weer niet..vind het wel iets hebben.
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Damme Ambrtype...
Collapse
X
-
-
-
Re: Damme Ambrtype...
Oorspronkelijk geplaatst door Codon Bekijk berichtOp zich zeker een mooie foto alleen... begrijp ik die blur over die boom helemaal niet. Het ligt er zo vingerdik op en met zo'n scherpe overgang?
Ik heb gewoon een bewerking erop losgelaten wat in Nic software zit..Deze behandeling origineel zou veel moeilijker zijn in het echt...Daar zie je deze sterke blur ook wel eens terug komen..Kwestie van bewerking dus..en een uitschuiver van mij of eens iets anders dan anders te proberen...Staat trouwens in abstract ook..
Comment
-
-
Ik denk dat het origineel niet veel zegt maar door een paar ingrepen heb je er een pakkend plaatje van gemaakt. Doudeke heeft helemaal gelijk.
Groeten, BertNikon D300s met grip + D80met grip. Sigma 10-20 3.5; 24-70 2.8; 70-200 2.8; 105 2.8 macro. Metz 58. Manfrotto.
www.bertofotografie.be
Comment
-
Een bekend tafereel eens in een ander kleedje gestoken. Die blur vind ik kunnen.
Hij zou het ook goed doen, denk ik, met zo'n ouderwets gekarteld kadertje om.
MarleenIt's not what you look at that matters, it's what you see.(Henry David Thoreau)
http://www.fotoblur.com/portfolio/marl1een
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jacky2 Bekijk berichtPrachtig ! Net een postkaart uit mijn grootmoeders tijd
groetjes
moniqgroetjes, moniq (BD1321BE)
A picture paints a thousand words
Comment
-
Het heeft iets spookhuisachtigs met die luiken beneden gesloten en boven dat ene luik dat open blijft alsof iemand de passanten zit te bespieden.
Een huis dat het decor kan zijn van vele nachtmerries.
Comment
-
prima bewerking van een tafereel dat al meermaals gefotografeerd is.
gr Luc
Comment
Comment