Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Settings: Manueel
Exposure 0.005 sec (1/200)
Aperture f/4.0
Focal Length 50 mm
ISO Speed 200
sb-600 op 70 graden @ 1/16. Triggered met een rf602. shoot trough Strobella
Ben benieuwd wat jullie ervan vinden!
Camera: nikon D90, SB600, sb-24 , Sigma 17-70 F2.8/4.0 OS , Nikkor 70-300VR 4.5-5.6, 3 statieven, parapluutjes en een paar filtertjes en nog wat strobist materiaal My flickrMy site
Mooie oefening, maar niet direct product placement. Daarvoor is de dof te beperkt.
PS: de haan is het merk.
Tnx voor de reactie! Ik weet idd dat de Haan het merk is, logischerwijs had ik hierop scherpgesteld. Maar ik wilde deze 'regel' even breken.
Was niet de bedoeling om een product replacement te maken. Doelstelling was voor mij meer om het 'mooie' van een schoen te laten zien.
Camera: nikon D90, SB600, sb-24 , Sigma 17-70 F2.8/4.0 OS , Nikkor 70-300VR 4.5-5.6, 3 statieven, parapluutjes en een paar filtertjes en nog wat strobist materiaal My flickrMy site
Comment