Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Ik vind dit een erg mooi plaatje. Ik weet niet hoe je het doet maar ik vind het geweldig. Zou hier best eens van willen weten hoeveel tijd dit kost om het zo te maken en hoe je het doet.
"The important thing is not the camera but the eye..............
Ik vind dit een erg mooi plaatje. Ik weet niet hoe je het doet maar ik vind het geweldig. Zou hier best eens van willen weten hoeveel tijd dit kost om het zo te maken en hoe je het doet.
Het gekke is dat ik nooit echt meer weet hoeveel stappen en hoe ik het juist heb bewerkt omdat ik veel experimenteer...en dit zeker niet noteer wanneer ik bezig ben...
ook tijdens het fotograferen zelf.
Weet natuurlijk wel basisideeën die ik toepas maar de verscheidenheid van foto's komen er juist doordat ik geen echte voorgeschiedenis heb van mijn creaties.
Werk met de opname die ik heb en leidt daar mijn soort van bewerkingen af die mij tot een bevredigend resultaat kunnen leiden.
Dat is juist het boeiende...fotograferen en daarna iets nieuws creeëren.
Ben steeds erg nieuwsgierig tot welk resultaat ik kom of geraaK
Soms duurt dat wel één of twee uren. Soms gaat dat zeer snel...
Allemaal bedankt.
Als eens in een droom van me, toen ik verkleed in verlangen achter een reeks gordijnen
mocht kijken, en daar niet de liefde vond, maar in mijn eigen verlangen.
Comment