Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Bijzondere bewerking, die voor mij een eigenaardige sfeer geeft aan het beeld. De lichte zw/w benadering heeft iets luchtigs, en toch stemt de foto mij melancholisch. Je bent een meester in het oproepen van tegenstrijdige gevoelens bij mij als kijker.
Marleen
Je bent een meester in het oproepen van tegenstrijdige gevoelens bij mij als kijker.
Beter kan het nauwelijks verwoord worden. Want ach, als er lente in de herfst is en mijn
lichaam leeggestolen in het ontblote landschap wederkeert, dan weet ik niet meer van de
tijd die ons toegemeten was.
Comment