Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER! Deze stadswandeling is inmiddels VOLGEBOEKT!
Ik zou er graag iets diepzinnig bij verzinnen, maar besef dat het diepzinniger is zonder
mijn parlando want zo gaaf golven mijn woorden nu eenmaal niet.
Thuis, met zwarte kleeffolie dat ik voor een deel van de rug heb afgesneden. Op die plaatsen valt het licht er dan door. Heb me prima geamuseerd!
heel mooi
maar ik word toch niet echt wijs uit je uitleg
heb je deze vervorm in photoshop
Groetjes Liliane geluk is geen kant en klaar product het onstaat door wat je doet
Panasonic lumix DMC-FZ8 +FZ38-FZ150Tussenring met DMW-LC55 http://lilybie.jalbum.net/
maar ik word toch niet echt wijs uit je uitleg
heb je deze vervorm in photoshop
Nee Lilybie, Het is een zwart vel kleeffolie. Daar heb ik een (schuine) rechthoek uitgesneden en in die rechthoek een ovaal met daarin een kleinere ovaal. Zoals je op de foto kunt zien heb ik op die plaatsen de zwarte folie verwijderd. Die folie heb ik vervolgens gedraaid als een puntzak. Je kunt in het centrum door de opening van de puntzak mijn pillicht zien liggen. Ook kun je de naad goed zien. Dus geen shopwerk maar knutselwerk. En dat is eigenlijk een beetje hetzelfde.
Hoop dat de uitleg nu wel duidelijk is.
Comment