Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Babouches
Collapse
X
-
-
-
-
-
Re: Babouches
Bedankt @ iedereen !
@doudeke,
je weet dat ik jouw teksten heel hard apprecieer.
Ik verwachtte dat je ook op deze post zou reageren, maar vroeg me af wat voor iets je hier zou verzinnen.
En toch heb je er weer iets mooi uit gehaald. Chapeau, want wat moet je zeggen op een paar "domme" babouchen...
Oorspronkelijk geplaatst door doudeke Bekijk berichtFraaie verzameling Arabische schoentjes. Instekers, denk ik. Al noemen zij ze ook graag
uitstappers vanwege het gemak om ze uit te doen zodra ze een tapijt of een heilige plaats
betreden.
Zalige kleurtjes.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Dama Bekijk bericht@doudeke,
je weet dat ik jouw teksten heel hard apprecieer.
Ik verwachtte dat je ook op deze post zou reageren, maar vroeg me af wat voor iets je hier zou verzinnen.
En toch heb je er weer iets mooi uit gehaald. Chapeau, want wat moet je zeggen op een paar "domme" babouchen...
Dank je, Danny. Maar ik moet eerlijk toegeven dat ik sommige van je foto's heel erg
waardeer en er toch niets zinnigs weet bij te vertellen. Wasdag bijvoorbeeld. Ik vind
dit persoonlijk een prachtige prent. Ik heb ze zeker al 21 keer gezien. Maar ik vind de
juiste woorden niet.
Als ik iets mooi vind, wil ik het ook graag duiden, en dat lukt niet altijd. En zo moet
ik wel vaker prenten laten passeren vanwege dat onvermogen.
Moest je nu een boek samenstellen van je reis, zou ik er wasdag misschien uitpikken
als de prent die me het meest aanspreekt. Maar je zou me niet mogen vragen waarom.
Ik hoop dat je het een beetje begrijpt. Maar eigenlijk ook dat anderen dit een beetje
hebben en zo aanvoelen. Dat het een beetje universeler is dan mijn eigen ikje.
Comment
-
Ha, die hoge hitrate komt door jou
In ieder geval steeds aangenaam jouw posts te lezen
Oorspronkelijk geplaatst door doudeke Bekijk berichtµ
Dank je, Danny. Maar ik moet eerlijk toegeven dat ik sommige van je foto's heel erg
waardeer en er toch niets zinnigs weet bij te vertellen. Wasdag bijvoorbeeld. Ik vind
dit persoonlijk een prachtige prent. Ik heb ze zeker al 21 keer gezien. Maar ik vind de
juiste woorden niet.
Als ik iets mooi vind, wil ik het ook graag duiden, en dat lukt niet altijd. En zo moet
ik wel vaker prenten laten passeren vanwege dat onvermogen.
Moest je nu een boek samenstellen van je reis, zou ik er wasdag misschien uitpikken
als de prent die me het meest aanspreekt. Maar je zou me niet mogen vragen waarom.
Ik hoop dat je het een beetje begrijpt. Maar eigenlijk ook dat anderen dit een beetje
hebben en zo aanvoelen. Dat het een beetje universeler is dan mijn eigen ikje.
Thanks, Ludo
Oorspronkelijk geplaatst door Ludo V. Bekijk berichtKnap, heel knap
Comment
Comment