Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
Indien dit na onze dood zou zijn, dan waren er vast al een paar teruggekomen.
Goh ja.. De dood is voor mij iets groots en onbekend en iets dat ik associeer met negatieve kleuren. Tenzij jij een blij gevoel krijgt van de dood natuurlijk, voor mij dus eerder grauwe kleuren.
Bedankt voor de reactie's. Of dit mooi of niet mooi is zal inderdaad smaak zijn zoals bij elke foto het geval is.
Edit:
Hoe langer ik zelf naar de foto kijk hoe meer het mij doet denken aan gevangenen. Zoals bijvoorbeeld de joden op weg naar de concentratiekampen, deze waren ook maar schimmen, zonder naam of identiteit en wat achter de muur lag was niet bepaald een leuke plaats.
Last edited by AndriesDeLeener; 30 augustus 2010, 17:52.
Reden: 'edit'
Oorspronkelijk geplaatst door AndriesDeLeenerBekijk bericht
Goh ja.. De dood is voor mij iets groots en onbekend en iets dat ik associeer met negatieve kleuren. Tenzij jij een blij gevoel krijgt van de dood natuurlijk, voor mij dus eerder grauwe kleuren.
Afrika is voor mij ook iets groots en onbekend en iets dat ik associeer met... grapje. Of
ik er een blij gevoel van krijg? Ik weet het niet. Ik word er warm noch koud van. Daarvoor
zijn er me al te veel voorgegaan.
Maar voor het geval je mocht twijfelen. Vind het best wel een geslaagde foto.
Comment